lalala

hej&hå!
idag har jag bara varit i skolan som vanligt, inget speciellt har hänt ..
snöade riktigt mycket idag he-he. skönt att veta att detta är sista veckan
och att jag har alla G wååooouuw! G på mig :D efter skolan kom olivia
förbi en liten sväng tog en cigg och snacka och byta julklappar, hoppas hon
blev glad för det jag gav henne för jag blev jätte glad för de hon gav mig (kommer bild)
annars har inget spciellt hänt, ett stort suck på denna kväll för jag måste
läsa kemi -.- har muntligt prov imorgon annars får jag ej G i de .. suck ..

kunde absulut inte hålla mig till julafton så jag öppnade den :$

tyckte den va jätte gullig, tack så mycket olivia! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0