julafton!

aaaaaaaaaaaaahh!
Igår va det julafton .. äntligen .. denna julen blev inte som alla andra.
min dag: min mormor&morfar kom hit klockan halv ett, så satt vi och prata
lite om allt, sen vid ett så åt vi julbord, så sjukt gott! och vi åt&åt&åt så jag typ
rullade ut ur köket sen hehe, sen vilade vi magarna och sen blev det gröt efter de,
äter ej gröt :$ så jag satt och proppa i mig kakor mums. sen va vi klara med ätandet
när kalle anka började kl 3 alltså, men samtidigt som kalle gick så delade vi ut
julklapparna .. fick en massa saker! har ej hunnit ta fotto men det kommer väl senare förhoppningsvis.
sen vid halv 4 satte vi oss i bilen och begav oss till Lund för att hälsa på mathias för han fick
inte komma hem :( så vi åkte till råbys ungdomsanstslt med julklappar och en massa gottis
och träffade bror och pratade en massa strunt och öppna julklappar osv, kul att träffa honom igen
och längtar tills han kommer hem igen!<3 sen efter ca två timmar tog jag och mamma taxi
från Lund till lilla Löddeköpinge, sen traskade jag hem till Krille, där va Tom,Krille,Kenny&Martina
sen kom Linus och Paye (stavning?) så det va en bra julafton!
jag kan skriva vad jag fick & senare kommer bilder.

*Trosor
*Skullcandy hörlurar
*massamassa pengar
*massor med presentkort
*gottis
*såna sjukt luddiga&mjuka strumpor jag ville ha
*skor
*kläder
*väska
*smycken
*perfym
sen kommer jag inte ihåg mer hehe men jag blev sjukt nöjd! tack för allt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0