inget förlåt.

hejsan!
tänker faktist inte sitta och skriva att jag ber om ursäkt att jag ej skrivit på länge.
för det är såhär att jag har ett liv utanför datan, så sitter inte vid datan hela tiden
och bloggar om ointressanta saker som inte en jävel bryr sig om och retar upp sig
på. och det är såhär att jag inte varit hemma på typ 2 veckor så det har varit svårt.
så jag skriver när jag har tid dvs. tänker inte sitta och fjönta mig och tro jag är inne i
detta med bloggandet för det kan jag säga att det kan var enda en pissa på för det
är jag inte ha-HA-he-HE! skriver jag inte så skriver jag inte thats focking it :)
sista veckan nu i skolan btw, så jävla skönt att veta att det är jullov och sen julafton!
hoppas bror får komma hem till julafton<3
ilördags va jag och my på olika ställen och handlade julklappar eller ja jag gjorde my fick
ju inte så mycket handlat >.< denna lördagen ska jag faktist baka med my bara ge mig fett!
aja alla prov är avklarade noise!
skriver kanske senare ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0