anna linnea ljung

hejsan!
precis vaknar och my kommer snart hit så ska vi äta lite frukost he-he
lite bättre i halsen idag men fortfarande extremt förkyld .. suck .. menmen
har fått frågan om jag kan skriva lite om mig själv så här kommer en text
om mig själv, hoppas det räcker :)

Anna Linnea Ljung är hela mitt namn.
är inte så värst lång är 1.69 och kommer inte bli längre, svarthårig och kortklippt är så jag ser ut nu,brukar variera frisyrer men det svarta håret håller jag mig alltid till! when i go black i never turn back ;) hade jätte långt tjockt hår innan sen fick jag för mig att klippa de kortkortkort så jag gjorde de :) min stil, hmm ja den är allt från mjukis byxor till tighta jeans och baggybyxor, så helt olika, beror på hur mitt humör är det är de allt hänge på hehe. folk som känner mig vet om att jag skiter hårt i vad folk tycker och mig, för det finns ju bättre saker att lägga enargi på. en mamma en pappa och en storebror som jag älskar mest, och mina vänner såklart! ja om det är något mer som jag missade så säg bara till :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0